Shop Mobile More Submit  Join Login
Aerith and Zack doll. by miyavik Aerith and Zack doll. by miyavik

finally, Gif-art for my dear Shizuka[Earisu~! <3]

No, wiem, że nie jest super piękna, no ale się staralam ;3;
Nie mam w ogóle już ołówka, ała, boli na potęgęę.
No ale pierwsze sefiroty za płoty ;P
sefirosy też. xD



Aeris Gainsborough & Zack Fair - FINAL FANTASY VII Crisis Core Square Enix© orginal chara design by Tetsuya Nomura.
Add a Comment:
 
:iconkadoneko:
Kadoneko Featured By Owner Dec 8, 2012  Student Artist
"oh, I see you found my doll! thanks Aerith,!" lol
Reply
:iconcat-alin:
Cat-Alin Featured By Owner Nov 6, 2011
.. why is the Zack doll have naked, Aerith? =D

C-A
Reply
:icontotalyanimated:
TotalyAnimated Featured By Owner Jul 30, 2011  Hobbyist General Artist
Love
Reply
:iconyourchemicalromancex:
I j'adore the fang and random details. Chibi Aerith is so sweet.
Reply
:iconbasheerah:
Basheerah Featured By Owner Aug 9, 2010
O bosz, to jest boskie <3333
Reply
:iconpinkbunniesrule-1234:
Holy crap it's adorable! Nice coloring btw/
Reply
:iconshadowphoenix16:
ShadowPhoenix16 Featured By Owner Jul 13, 2009  Hobbyist General Artist
That is too cute. Aerith's expression is the icing on the cake though. I like this a lot. Great job.
Reply
:iconkuro-ikaru:
Kuro-ikaru Featured By Owner Feb 13, 2009  Hobbyist Traditional Artist
Łaaa, jakie super ^.^ Zaciesz Aerith jest po prostu uroczy <3333
Reply
:iconnucl34rh34rt:
Nucl34rh34rt Featured By Owner Feb 13, 2009
It's so cute and I love the Aerith's espression *__* XDD
Reply
:iconxelblackhearts:
XelBlackHearts Featured By Owner Feb 7, 2009  Hobbyist Writer
Łeeee zrób Vincenta - jakoś nigdy za Aeris nie przepadałem xDDDD A Vincent jest Cool. Tak Tak Vincenta zrób :D :D :D
Reply
:iconjuniorpierzewrzece:
juniorpierzewrzece Featured By Owner Feb 7, 2009
niech... ja... tylko... kupie... plusz...
Reply
:iconmiyavik:
miyavik Featured By Owner Feb 7, 2009  Hobbyist Photographer
rozumiem że mi uszyjesz? =3 xDDDDDDDDDDD
Reply
:iconjuniorpierzewrzece:
juniorpierzewrzece Featured By Owner Feb 7, 2009
Jak i 8973984723 innych rzeczy XDDDD
Sobie też, a co !
Reply
:iconmiyavik:
miyavik Featured By Owner Feb 7, 2009  Hobbyist Photographer
dobrze, przepraszam, masz racje...
Reply
:iconjuniorpierzewrzece:
juniorpierzewrzece Featured By Owner Feb 7, 2009
Ej, ale to nie miała być zlośliwośc ; o
Źle, definitywnie źle to odebrałaś. To miało być 'Tak, uszyje, tak samo jak resztę, która obiecałem' ^^
Reply
:iconwonder-child:
wonder-child Featured By Owner Feb 7, 2009
Słodziutkie jak cukierek ;)
Reply
:iconchee2424:
chee2424 Featured By Owner Feb 6, 2009
so cute
Reply
:iconsaracena:
Saracena Featured By Owner Feb 6, 2009  Hobbyist Traditional Artist
Słodzio....:love:
Naucz mnie tak!!! xD

+fav
Reply
:iconfabio2k5:
fabio2k5 Featured By Owner Feb 6, 2009  Professional
hehehe zabawne
Reply
:iconprosaix:
prosaix Featured By Owner Feb 6, 2009
Funny and cute :)
Reply
:iconnatasachoco:
natasachoco Featured By Owner Feb 6, 2009
jaki slodkie *___* fajnego zaciecha ma xD
Reply
:iconnicoleaerith:
Nicoleaerith Featured By Owner Feb 6, 2009  Hobbyist Traditional Artist
hahah! jaki ona ma zaciesz...a tak naprawdę Zacksu jest szmacianą laleczką vodoo i Aerith chce go zaczarować. XDDDD

boska minka :3
Reply
:iconmiyavik:
miyavik Featured By Owner Feb 6, 2009  Hobbyist Photographer
i nie ma spodni! XD

dziekuje <333
Reply
:iconnicoleaerith:
Nicoleaerith Featured By Owner Feb 6, 2009  Hobbyist Traditional Artist
no właśnie zauważyłam jego śmieszne gatki :3 ale oboje słodziachno wyglądają i to się liczy xD
Reply
:iconladyxzero:
LadyxZero Featured By Owner Feb 6, 2009  Hobbyist Artisan Crafter
ari <33333!
właśnie że jest super piękna, w tyłek Cię kopne, poczekaj do piątku >D
Reply
:iconh1kari:
H1kaRi Featured By Owner Feb 6, 2009
How cute x3
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
February 6, 2009
Image Size
2.1 MB
Resolution
1721×1820
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,832
Favourites
185 (who?)
Comments
25
×